Reasürör 'pay almıyor' diye sigorta tazminatımı az veriyor
Sigortam 'reasürör payı düştü' diye düşük tazminat ödüyor. Ben sigortayla anlaştım, reasüransla sözleşmem yok. Bu kesinti bana yansıtılır mı yasal olarak?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.