Resmi nikahsız beraberdik, çocuğum oldu, durumu nedir?
5 yıl partnerimle beraber yaşadım, resmi nikahımız olmadı, 2 yaşında kızım var. Şimdi ayrılıyoruz, baba sorumluluk istemiyor. Resmi nikahsız ilişkide çocuğun hukuki durumu nedir, babalık otomatik mi gerçekleşir yoksa dava şart mı? Miras ve nafaka hakları evlilikteki çocukla aynı mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.