Sendika aidatı maaşımdan kesiliyor zorla, durdurabilir miyim?
Şirketteki sendika herkesin maaşından aidat kesiyor, ben üye olmadım ama yine kesiyorlar. Bu yasal mı, aidat üye olmayandan da alınır mı? Durdurmak için ne yapmalıyım, dilekçe yeter mi yoksa mahkemeye gitmem lazım mı? Geçmişe dönük ödemeleri geri alabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.