Şirket aracı kullandığım için aracımı haczettiler, oysa benim değildi
Şirket aracını kullanıyordum, şirketin borcundan dolayı icra memurları aracı sokakta görünce götürdüler 'borçlu üstüne kayıtlı' diyerek. Şirket aracı, benim malım değil. Geri alabilir miyim, hangi belgelerle ispatlayayım? Şirket de aracı geri ister mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.