Şirket iflas etti, kıdemim batar mı, devlet ödeyecek mi?

Anonim 27 Şub 2026 194 izlenme
Kıdem Tazminatı
Şirketim iflas başvurusu yaptı, 7 yıllık emeğim var. Kıdem tazminatım hiç batar mı, devlet bir kısmını öder mi diye duyuyorum. SGK'ya başvuruyor muyum yoksa mahkemeye mi? Şirketin kalan malları satılırsa ben mi ilk sırada alırım, yoksa banka mı önceliklidir?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol