Şirketim ilk yılında kar etmedi, yine kurumlar vergisi öder miyim?
Şirketimi yeni kurdum, ilk yıl kar yapamadım, hatta zarar var. Kurumlar vergisi öder miyim, zarar gösterirsem? Beyanname vermek zorunda mıyım, ne tür belgeler? İlk yıl muafiyeti var mı, hangi durumlarda?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.