Sözleşme süresinde yapılması gereken işi geç yaptım, ceza ödeyecek miyim?

Anonim 02 May 2026 Konya 165 izlenme
Sözleşme Hukuku
Sözleşmede 30 gün içinde teslim diye yazıyordu, 50 gün sürdü işim. Karşı taraf 'gecikme cezası' istiyor 20 günlük. Bu cezayı ödemek zorunda mıyım, sebep yoğunluk falandı? Mahkemeden indirim isteyebilir miyim, makul süre aşımı sayılır mı 20 gün?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol