Süreyi kaçırdım itirazın iptali için, dosyam ne olur?
İcra başlattım, borçlu itiraz etti, ben itirazın iptali davasını açmak için süreyi kaçırdım 1 yıl geçti. Dosyam ne olur, takip düşer mi, yeniden mi başlatabilirim? Hangi yolla devam edebilirim, başka bir dava açabilir miyim aynı alacak için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.