Süreyi kaçırdım itirazın iptali için, dosyam ne olur?

Anonim 02 Şub 2026 Adana 155 izlenme
İtirazın İptali
İcra başlattım, borçlu itiraz etti, ben itirazın iptali davasını açmak için süreyi kaçırdım 1 yıl geçti. Dosyam ne olur, takip düşer mi, yeniden mi başlatabilirim? Hangi yolla devam edebilirim, başka bir dava açabilir miyim aynı alacak için?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol