Taksitli almıştım telefonu ödeyemiyorum şimdi, ne olur kalanı?
Telefon taksitli almıştım 12 ay, 4 taksit ödedim sonra işsiz kaldım. Mağaza taksit bekliyor, ödeyemiyorum. Telefonu geri verirsem ödediğim 4 taksit ne olur, geri alır mıyım? Mağaza kalan parayı yine ister mi, mahkemeye veriyor mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.