Tanık olarak ifade vermem istendi cinayet davasında, gitmem zorunda mı?
Eski iş arkadaşım bir cinayet davasında sanık. Ben olay zamanı onunla birlikteydim, savcılık tanık olarak ifademi istiyor. Gitmem zorunda mı yoksa gitmesem ne olur? Mahkemede hangi sorular sorulur bana, yanlış cevap verirsem ben de suçlanır mıyım? Avukat tutmalı mıyım kendime tanık olarak?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.