Tapu işlemleri için noter mi, doğrudan sicil müdürlüğü mü?

Anonim 02 Mar 2026 Gaziantep 166 izlenme
Tapu Davaları
Kardeşim arasında tapu paylaşımı yapacağız. Direkt tapu sicil müdürlüğüne mi gideriz, yoksa noterden mi başlanıyor önce? Hangisi gerekli, hangisi ücretsiz? Avukat tutmak şart mı, kardeşler arasında basit paylaşım için bile? Toplam ne kadar tutar masraflar?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol