Tapu işlemleri için noter mi, doğrudan sicil müdürlüğü mü?
Kardeşim arasında tapu paylaşımı yapacağız. Direkt tapu sicil müdürlüğüne mi gideriz, yoksa noterden mi başlanıyor önce? Hangisi gerekli, hangisi ücretsiz? Avukat tutmak şart mı, kardeşler arasında basit paylaşım için bile? Toplam ne kadar tutar masraflar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.