Tapuyu yıllar önce devrettim ama yine üzerimdeymiş gibi vergi geliyor

Anonim 27 May 2026 İstanbul 137 izlenme
Tapu Davaları
20 yıl önce evi sattım, parayı aldım, tapuyu devrettim. Şimdi belediye 'üzerinde olduğun için emlak vergisi borçsun' diye yazı geldi 5 yıllık. Tapuda hala beni mi gösteriyor, nasıl olur böyle bir şey? Düzeltmek için hemen ne yapmalıyım, geçmiş yıl ödemediğim için ceza ödeyecek miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol