Tapuyu yıllar önce devrettim ama yine üzerimdeymiş gibi vergi geliyor
20 yıl önce evi sattım, parayı aldım, tapuyu devrettim. Şimdi belediye 'üzerinde olduğun için emlak vergisi borçsun' diye yazı geldi 5 yıllık. Tapuda hala beni mi gösteriyor, nasıl olur böyle bir şey? Düzeltmek için hemen ne yapmalıyım, geçmiş yıl ödemediğim için ceza ödeyecek miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.