Toplu sözleşme imzaladık ama patron uygulamıyor, zam yapmıyor, ne yaparım?
Sendika olarak patronla toplu iş sözleşmesi imzaladık 1 yıl önce, zam ve haklar belirlendi. Ama patron uygulamıyor, eski maaşımız aynı. Bu sözleşme bağlayıcı değil mi, mahkemeye gidersek zorla uygulatır mı? Geriye dönük farkları alabilir miyim, hangi mahkemeye başvurmam lazım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.