Tüketim kooperatifimden çıkmak istiyorum, sermayemi alabilir miyim?

Anonim 02 Mar 2026 149 izlenme
Kooperatifler
Üyesi olduğum tüketim kooperatifinden ayrılmak istiyorum. Yatırdığım sermaye payını geri alabilir miyim, ne kadar süre içinde ödenir? Kooperatifin mali durumu kötüyse kayıplara katılıyor muyum, sadece kendi payımı mı kaybediyorum? Yıl sonunda mı verilir yoksa istek anında mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol