Türk olmadığım için iş yerinde rahatsızlık yaratıyorlar, ayrımcılık mı?

Anonim 13 May 2026 Kocaeli 307 izlenme
İş Ayrımcılığı
Suriyeli'yim çalışma iznim var, 3 yıldır şirkette çalışıyorum. Diğer çalışanlar sürekli rahatsızlık çıkarıyor, ırksal aşağılayıcı sözler söylüyor, patron buna sessiz kalıyor. Bu yasal mı, yabancı işçi olarak ben de korunuyor muyum eşit haklarla? Şirketi dava edebilir miyim, hangi yola girerim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol