Vasiyetname yapıp evi yalnız kızıma bırakabilir miyim, diğerleri itiraz eder mi?

Anonim 11 Nis 2026 205 izlenme
Vasiyetname
Üç çocuğum var, sadece kızımla iyi ilişkim var, oğlanlar uzaklaştı. Evi vasiyetname ile yalnız kızıma bırakmak istiyorum. Oğlanlar saklı pay alır mı yine, ne kadar? Tamamen mirastan çıkartmanın yolu var mı, hangi durumlarda iskat mümkün? Yasal sınırı nedir bu durumun?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol