Vasiyetname yapıp evi yalnız kızıma bırakabilir miyim, diğerleri itiraz eder mi?
Üç çocuğum var, sadece kızımla iyi ilişkim var, oğlanlar uzaklaştı. Evi vasiyetname ile yalnız kızıma bırakmak istiyorum. Oğlanlar saklı pay alır mı yine, ne kadar? Tamamen mirastan çıkartmanın yolu var mı, hangi durumlarda iskat mümkün? Yasal sınırı nedir bu durumun?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.