Vasiyetname yapmadan vefat edersem mirasım nasıl paylaşılır kanunen?
Vasiyetname yapmamak istiyorum aslında. Vefat edersem mallarım ne olur, otomatik nasıl paylaşılır? Eşim ve 2 çocuğum var, yasal sıralama nasıl, ne kadar pay alırlar? Annem hayatta o da hisse alır mı? Kanun ne diyor net olarak bu durumda?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.