Velayet bende, eski eşim çocuğu kaçırdı, polis ne yapar?
Mahkeme velayeti bana verdi. Geçen hafta eski eşim okul çıkışı çocuğu alıp başka şehre götürdü, geri vermek istemiyor. Bu çocuk kaçırma mı sayılır, polise nasıl başvururum? Savcılığa şikayet etsem hemen müdahale eder mi, çocuğu en kısa nasıl geri alırım? Babası da olduğu için müsamaha mı gösterilir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.