Vergi dairesi yanlış vergi iadesi vermiş, geri istemeye gelmiş, ne yapayım?
Vergi dairesi 4 yıl önce bana 80 bin TL fazla iade vermişti yanlışlıkla, ben kullandım. Şimdi 'hata yapmışız geri ver' diyorlar. Bu süre içinde zamanaşımı geçmedi mi, ödemek zorunda mıyım taksitle olabilir mi? Mahkemeye itiraz edebilir miyim devlet kurumuna karşı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.