Yeni ortak almak istiyoruz, hisseyi nasıl satarız, vergi var mı?
Limited şirketimize yeni ortak alacağız, mevcut ortaklardan biri %10 satıyor. Bu hisse satışı nasıl olur, noter mi yeterli yoksa ticaret sicili tesciline gerek var mı? Satış üzerinden vergi ödenir mi, gelir vergisi mi yoksa kurumlar vergisi mi? Devir bedeli serbestçe belirlenir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.