Yıllık 270 saat fazla mesai sınırı var diye duydum, aşılırsa ne olur?

Anonim 26 Mar 2026 Antalya 217 izlenme
Fazla Mesai Davaları
Yıllık 270 saat fazla mesai sınırı varmış, ben 600 saat çalıştım belli ki. Patron mecbur etti devamlı. Sınır aşılınca ne oluyor, ben para alamaz mıyım yoksa patron ceza mı alır? Sigortaya kayıt durumum, vergi farkı oluyor mu? Hangi mahkemeye başvurmam lazım haklarım için?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol