Yıllık 270 saat fazla mesai sınırı var diye duydum, aşılırsa ne olur?
Yıllık 270 saat fazla mesai sınırı varmış, ben 600 saat çalıştım belli ki. Patron mecbur etti devamlı. Sınır aşılınca ne oluyor, ben para alamaz mıyım yoksa patron ceza mı alır? Sigortaya kayıt durumum, vergi farkı oluyor mu? Hangi mahkemeye başvurmam lazım haklarım için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.