Yol bozuk olduğu için kaza yaptım, belediye sorumlu mu?
Belediyenin bakım yapmadığı bozuk yolda kaza yaptım, aracım zarar gördü ben yaralandım. Belediye sorumlu mu, tam yargı davası açabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.