3 yıl önce boşandık mal paylaşımı yapmadık, geç mi kaldım?

Anonim 02 Haz 2026 Ankara 46 izlenme
Mal Paylaşımı
3 yıl önce çekişmeli boşandım ama mal paylaşımı için hiçbir şey yapmadım, yorgundum. Şimdi açmak istiyorum, çok geç mi kaldım? Hangi mahkemeye gideyim, eski eşim 'zamanaşımı' diye savunma yaparsa kazanabilir mi? Mal hala ortak mı sayılır, dava açmaya değer mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol