Aidatlar çok yüksek, kararı kim alıyor, itiraz?
Apartman yönetimi yeni karar aldı, aidatları %200 artırdı, hiçbir şey değişmedi binada. Genel kurulda katılım azdı. Kararı iptal ettirebilir miyim, hangi mahkemeye? Süresi var mı itiraz için, çoğunluğu nasıl bozarım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.