Apartman yönetimi aidatları çok yüksek belirledi, itiraz edebilir miyim?
Apartman yönetimi yeni kararla aidatları %150 arttırdı. Ben katılmamıştım toplantıya. Bu kararı iptal ettirebilir miyim, hangi mahkemeye dilekçe veririm? Genel kurul kararı çoğunluğu nasıl, eşit pay sistemi mi yoksa metrekareye göre mi? Hangi süre içinde itiraz etmem lazım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.