Apartmana asansör yapmak istiyoruz, herkes onaylamak zorunda mı?
Eski apartmanımızda asansör yok, çoğu kat sakini istiyor. Bir-iki kişi 'pahalı' deyip reddediyor. Asansör için tüm kat maliklerinin onayı şart mı yoksa çoğunluk yeter mi? Reddedenlerin payını biz toplasak da yapabilir miyiz, sonradan onlar kullansa nasıl olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.