Belgeyi aldıktan sonra bankalardaki paraya nasıl ulaşırım?
Veraset belgesini aldım. Babamın bankalarda parası var, nasıl çekerim? Her bankaya ayrı ayrı mı gidilir, kimlik ve belge yeter mi? Hisse oranına göre her mirasçı kendi payını çekebilir mi, hep birlikte mi imza atmamız gerek?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.