Daireme kendi kapımı değiştirdim, yönetim 'değiştirme' diyor
Daireme dış kapımı yeniledim güvenlik için. Yönetim 'kapı standardı bozuyor' diyerek değiştirmemi istiyor, ceza kesti. Kendi dairemin kapısı, neden onların kararına bağlıyım? Apartman görünüş birliğini bozmamam gerek miydi, yönetimin yetkisi nereye kadar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.