Daireme kendi kapımı değiştirdim, yönetim 'değiştirme' diyor

Anonim 23 Şub 2026 354 izlenme
Kat Mülkiyeti
Daireme dış kapımı yeniledim güvenlik için. Yönetim 'kapı standardı bozuyor' diyerek değiştirmemi istiyor, ceza kesti. Kendi dairemin kapısı, neden onların kararına bağlıyım? Apartman görünüş birliğini bozmamam gerek miydi, yönetimin yetkisi nereye kadar?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol