Devlet hastanesinde malpraktis oldu, tam yargı mı dava açayım?

Anonim 23 Ara 2025 199 izlenme
Tam Yargı Davaları
Devlet hastanesinde yanlış tedavi oldu, sakat kaldım. Tam yargı davası açabilir miyim devlete karşı, hangi mahkemede? Tazminat ne kadar olur, manevi de mi alır?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol