Devlet hastanesinde malpraktis oldu, tam yargı mı dava açayım?
Devlet hastanesinde yanlış tedavi oldu, sakat kaldım. Tam yargı davası açabilir miyim devlete karşı, hangi mahkemede? Tazminat ne kadar olur, manevi de mi alır?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.