Garantili televizyon ayrılınca 'kullanıcı hatası' diyor servis, yetkisi var mı?

Anonim 23 Nis 2026 Bursa 178 izlenme
Ayıplı Mal Davaları
Televizyonum 8 ayda bozuldu, garanti var. Servisi getirdim 'kullanıcı hatası' diye onarmıyor, para istiyor. Ne kullanıcı hatası, normal kullanım. Servis tek karar verir mi, ben ne yapabilirim itiraz için? Bilirkişi mi gerek, hakem heyetine başvursam nasıl ilerler?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol