Garantili televizyon ayrılınca 'kullanıcı hatası' diyor servis, yetkisi var mı?
Televizyonum 8 ayda bozuldu, garanti var. Servisi getirdim 'kullanıcı hatası' diye onarmıyor, para istiyor. Ne kullanıcı hatası, normal kullanım. Servis tek karar verir mi, ben ne yapabilirim itiraz için? Bilirkişi mi gerek, hakem heyetine başvursam nasıl ilerler?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.