Garantili ürünüm bozuldu servis yıllık ücret istiyor, yasal mı?
Telefonu garanti içinde servise verdim, 'yıllık servis ücreti yıllık 500 TL alıyoruz' diyorlar. Garanti olmasına rağmen para. Bu yasal mı, garanti içindeki onarım ücretsiz olmalı sanırım? Hangi kuruma şikayet ederim, hakem heyeti hızlı çözer mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.