Hastane bana yanlış ilaç verdi, eve gönderdi, hastalandım dönmek zorunda kaldım
Hastane reçeteyle yanlış ilaç verdi, eve geldim aldım hastalandım. Tekrar geri döndüm hastaneye, ek tedavi gördüm. Bu hastane ilaç ehlinin hatası, sorumlu mu? Tedavi masrafı, manevi tazminat alabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.