Hastane bana yanlış ilaç verdi, eve gönderdi, hastalandım dönmek zorunda kaldım

Anonim 21 Mar 2026 Adana 134 izlenme
Hastane Davaları
Hastane reçeteyle yanlış ilaç verdi, eve geldim aldım hastalandım. Tekrar geri döndüm hastaneye, ek tedavi gördüm. Bu hastane ilaç ehlinin hatası, sorumlu mu? Tedavi masrafı, manevi tazminat alabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol