İcra dosyasını kapatmak için ödeme yaptım, alacaklı 'al' diyemiyor mahkemeye
İcra dosyasındaki borcu ödedim, makbuzu var. Alacaklı şimdi dosyayı kapatma için mahkemeye dilekçe vermek istemiyor. Bana sorun yaratıyor, sicilim temizlenmiyor. Tek başıma dosyayı nasıl kapattırabilirim, alacaklının imzası şart mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.