Patron 'fazla mesai sözleşmeye dahil' diyor, doğru mu?
Patron 'maaşın fazla mesaiyi dahil ediyor, ayrı para alamazsın' diyor. Sözleşmemde tam böyle yazıyor mu emin değilim. Bu yasal mı, sözleşmede yazsa bile fazla mesai para vermek zorunda mı? Aylık kaç saat üst sınırı var, bunu aşarsam tek tek hesaplanır mı para?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.