Patron 'fazla mesai sözleşmeye dahil' diyor, doğru mu?

Anonim 24 May 2026 287 izlenme
Fazla Mesai Davaları
Patron 'maaşın fazla mesaiyi dahil ediyor, ayrı para alamazsın' diyor. Sözleşmemde tam böyle yazıyor mu emin değilim. Bu yasal mı, sözleşmede yazsa bile fazla mesai para vermek zorunda mı? Aylık kaç saat üst sınırı var, bunu aşarsam tek tek hesaplanır mı para?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol