Saç ekimi başarısız oldu 6 ay sonra dökülüyor, geri öder mi merkez?
Saç ekim merkezinde 60 bin TL ödedim, 6 ay sonra ekilen saçlar düşüyor. Merkez 'normal süreç' diyor. Ben para iadesi istiyorum, hak ediyor muyum? Garanti yok mu bu tür işlemlerde?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.