Sendikaya üye oldum diye patron beni dışladı, korumam var mı?

Anonim 05 Haz 2026 İzmir 340 izlenme
Sendika Hukuku
Şirketteki sendikaya üye oldum 6 ay önce. O zamandan beri patron beni dışlıyor, terfi vermiyor, izole ediyor. Bu sendika üyeliği yüzünden ayrımcılık değil mi, sendikalı işçinin koruması nedir? Şikayet edersem hangi mahkemeye giderim, tazminat alır mıyım? İşten çıkartılırsam ne yapar sendika?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol