Sendikaya üye oldum diye patron beni dışladı, korumam var mı?
Şirketteki sendikaya üye oldum 6 ay önce. O zamandan beri patron beni dışlıyor, terfi vermiyor, izole ediyor. Bu sendika üyeliği yüzünden ayrımcılık değil mi, sendikalı işçinin koruması nedir? Şikayet edersem hangi mahkemeye giderim, tazminat alır mıyım? İşten çıkartılırsam ne yapar sendika?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.