Site kararıyla daireme balkonumu kapatamam diyorlar, hak ihlali değil mi?
Site yönetimi 'balkon kapatma yasak görüntü bütünlüğü' diye karar aldı. Ben kapatmak istiyorum, klima koyacağım. Bu özel mülkiyetim, hak ihlali değil mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.