Sitede güvenlik personeli, kapıcı kayıtsız çalışıyor, sorun olur mu?
Sitedeki kapıcı, güvenlik personelinin sigortası yok kayıtsız. Yönetimin sorumluluğu nedir, kat maliklerine yansır mı sonra problem çıkarsa? Şikayet etsem ne olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.