Yıllardır günde 12 saat çalışıyorum, fazla mesai parası vermiyor, alabilir miyim?

Anonim 31 Ara 2025 Gaziantep 326 izlenme
Fazla Mesai Davaları
8 yıldır iş yerinde günde 12 saat çalışıyorum, hep aynı maaş. 'Fazla mesai yok' diye geçiştiriyorlar. Geçmişe dönük tüm fazla mesaileri talep edebilir miyim, kaç yıl geri gidebilirim? Tanık olarak iş arkadaşım gelir mi, mesai listeleri benim elimde değil, nasıl ispatlarım çalıştığımı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol