Yönetim hesap defterini bana göstermiyor 'gizli' diyor
Yönetimden gelir-gider defterini istedim, 'kişisel bilgiler var' diye vermiyor. Kat maliki olarak hesap görme hakkım yok mu? Mahkemeye gidersem zorla aldırır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.