Yönetim kapıcıyı yıl sonu işten çıkardı, tazminat kim ödüyor?
Sitedeki kapıcıyı yönetim işten çıkardı yıl sonu, kıdem tazminatı istiyor. Yönetim 'biz para vermeyiz' diyor, kat maliklerinden alıyor. Bu yasal mı, parayı biz mi ödüyoruz?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.