Bayisi taksitli aldığım için 'fiyat yüksek' yazmış sözleşmeye, peşin daha az imiş

Anonim 13 Şub 2026 Bursa 289 izlenme
Taksitli Satışlar
Aldığım ürün için 'peşin fiyatı 30 bin TL', taksitli sözleşmede '60 bin TL' yazmış (12 ay). Bu fark çok yüksek değil mi, hangi faiz oranıyla hesaplandı, makul mü? İptal edip peşin fiyattan ödeme yapmak istesem zorla yapabilir miyim mağazaya?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol