Bayisi taksitli aldığım için 'fiyat yüksek' yazmış sözleşmeye, peşin daha az imiş
Aldığım ürün için 'peşin fiyatı 30 bin TL', taksitli sözleşmede '60 bin TL' yazmış (12 ay). Bu fark çok yüksek değil mi, hangi faiz oranıyla hesaplandı, makul mü? İptal edip peşin fiyattan ödeme yapmak istesem zorla yapabilir miyim mağazaya?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.