Çalışanım fazla mesai parası istiyor, ben fazla mesai vermedim aslında
Eski çalışanım 'fazla mesai parası ver' diye dava açtı. Ben hiç fazla mesai yaptırmadım, sadece bazen geç kalmıştı kendi isteğiyle. Mahkemede nasıl savunma yaparım, kayıtlarımı sunmalı mıyım? Çalışan ispat etmek zorunda mı yoksa ben mi 'yaptırmadım' diye? Bu davaları kazanmak için neye dikkat?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.