Çalışanım fazla mesai parası istiyor, ben fazla mesai vermedim aslında

Anonim 11 Nis 2026 Adana 26 izlenme
İşveren Danışmanlığı
Eski çalışanım 'fazla mesai parası ver' diye dava açtı. Ben hiç fazla mesai yaptırmadım, sadece bazen geç kalmıştı kendi isteğiyle. Mahkemede nasıl savunma yaparım, kayıtlarımı sunmalı mıyım? Çalışan ispat etmek zorunda mı yoksa ben mi 'yaptırmadım' diye? Bu davaları kazanmak için neye dikkat?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol