Site yönetimi 'apartman güvenliği' için kamera ekledi, ben istemedim
Yönetim site geneline güvenlik kamerası ekledi. Daire önümde de var, KVKK'ya aykırı sanırım. Ben istemedim, genel kurula bile gelmedi. İptal isteyebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.