Site yönetimi 'apartman güvenliği' için kamera ekledi, ben istemedim

Anonim 07 Mar 2026 219 izlenme
Site Yönetimi
Yönetim site geneline güvenlik kamerası ekledi. Daire önümde de var, KVKK'ya aykırı sanırım. Ben istemedim, genel kurula bile gelmedi. İptal isteyebilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol