Yönetim kapıcı için minimum ücret altında ödeme yapıyor, biz ödüyoruz
Yönetim kapıcıya asgari ücret bile vermiyor, biz aidatlarda fazlaca para ödüyoruz oysa. Sigortasız çalıştırıyorlar. Bu yasal mı, kapıcı haklarını korumaz mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.