Yönetim kapıcı için minimum ücret altında ödeme yapıyor, biz ödüyoruz

Anonim 08 Haz 2026 İstanbul 208 izlenme
Site Yönetimi
Yönetim kapıcıya asgari ücret bile vermiyor, biz aidatlarda fazlaca para ödüyoruz oysa. Sigortasız çalıştırıyorlar. Bu yasal mı, kapıcı haklarını korumaz mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol